fredag 19. mars 2010

Sketch Saturday #94


This is my card for the 94 th Sketch Saturday Competition. Somewhat different than I use to make, but I have really wanted to use this stamp from North Star Stamps for a long time.The frame is from spellbinder, the paper from Scenic Route the face is distressed with Color Box Fluid Chalk Queue and I have painted the edges with white acrylic paint.
Thank you for watching! (More picture will come)
Mitt bidrag til denne ukes Sketch Saturday er litt annerledes en jeg pleier. Jeg har lenge hatt lyst å bruke detet stempelet fra North Star Stamps (ansiktet). Jeg har brukt spellbinders ramme, Inkadinkado stempel (noter) og tekststempel (ukjent).Arket er fra Scenic Route Ansiktet er først distresset med Color Box Fluid Chalk Queue og så har jeg brukt hvit acrylmaling rundt kanten etterpå. Takk for at du titter innom. Flere bilder kommer!

6 kommentarer:

  1. Åhhhhhh, milde himmel! Så knall lekkert *sukk*

    Klemsideisi fra Nina.

    SvarSlett
  2. Dette var dt kjempe flott kort!!

    ;0)GRy-Beate

    SvarSlett
  3. My good, så lekkert.
    Du er sååååååååå flink. Klem

    SvarSlett
  4. I love this, its just so elegant!! Hugs Juls

    SvarSlett
  5. WHOW!!!! (med store bokstaver)
    For et fantastisk kort.
    tar av meg hatten for deg..
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.