Sider
(Flytt til …)
Start
Wins and top 3 (5)
Design Team
About me
▼
tirsdag 12. oktober 2010
Her kommer en til...
Hallgeir og meg var i Roma i sommer, og da var Colosseum noe vi hadde gledet oss til å se. Det var en opplevelse å stå inne i dette mesterverket. Og jaggu traff vi en blodtørstig romer på utsiden og:-)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.