søndag 7. desember 2014

GD for Kreativ Scrapping!

(You can find the Paper Shelter BLOG HOP  here.)

Heisann, i dag er jeg så heldig å være gjestedesigner over hos Kreativ Scrapping, og det syns jeg er en stor ære! De har masse av inspirasjon i bloggen sin, og en flott nettbutikk, vel verdt et besøk!

Her er kortet jeg har laget til dem:








Størrelse: Staffelikort i strl 6’’x6’’ – 15,24x15,24cm

Blekk: Memento Tuxedo Black

Stempler: Bildmålarna; «Julbanner liten», «Tree with fence», «Snowman hugs»
Papir: Bazzill og Pion.
Pynt: Juletrær fra Nille, selvbrettede esker m organza bånd.
Dies: «Tag» og «Paris night» fra Magnolia, «winter wishes» fra Joy Craft, «Lindeman Snowflake» og «Precious Hearts» fra Memory Box, «Grand Decorative Label one» og «Floral Oval» fra Spellbinder, «Picket Fence» fra La La Land, «Lacy snowflake» fra Wild Rose studio.


Teknikker: Kortet er laget som et staffelikort (oppskrift finner du her), bare at jeg har brukt en stor dies til å stanse ut selve kortet. Pakkene og juleneket er hjemmelaget, og er du nysgjerrig på julenekets opprinnelse kan du lese om det her. Fuglene er klippet ut fra et mønsterark. Snøfnugg charmsene er embossed med Stampendous Frantage aged ivory embossing enamel. Motivet er fargelagt med copics i disse fargene;


Hud: E000,00,21,11-R20
Hår: W9,7,5,4
Pelskant; W4,3,2
Snø: BG0000,000
Grønn:BG90,93,96
Brunrød: E17,18,YR14
Brun: E23,25
Gulrot nese: Y17,YR18

Jeg anbefaler dere alle å ta turen over til:


og titte i nettbutikken, eller hopp over til  bloggen deres, og få masse inspirasjon.
Tusen takk for at jeg fikk være GD hos dere!

Eva Gro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.