lørdag 12. mars 2011

Steam Punk kort

Da jeg var på treff i Stavern ble jeg så utrolig imponert over Gry Anita og hennes Stem Punk prosjekter. Jeg visste overhodet ikke hva steam punk var, men likte d jeg så..... så da var det hjem å prøve å finne ut litt. Her er resultatet etter mitt første eksperiment:-) Bakgrunnen er selvlaget,  har brukt magnolia murvegg stempelet og masse glimmermist og pearl-x (tror d heter d) Filmrullstempel m/mann er et gammelt paper artsy stempel. Tagen bak bildet er embosset med Tim Holz embossing folder, og svertet med Distress ink.
Close-up detaljer

4 kommentarer:

  1. Noe så knall tøft. Bøyer meg i støvet.

    SvarSlett
  2. Så kult!
    Du mestret det også du... synes det ser så tøft ut md SteamPunk, men er jo ikke så tøff som deg å bare prøver..:)
    Lekkert ble det ihvertfall.
    Klem Grethe

    SvarSlett
  3. Dette er det råeste steampunk kortet jeg har sett.Bøyer meg i støvet.Nå ble jeg innspirert til å lage kort:

    SvarSlett
  4. Det der ble så sinnsykt kult!!! Du er råflink!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.