søndag 30. januar 2011

Hønetreff og romantikk.....

Så var hønetreffet over, og det ble masse skravling og litt kortlaging:-)
Nå er ikke jeg kjent for å være veldig produktiv på antall, så d ble ikke mer enn 2 prosjekter....... tenk om jeg bare kunne tatt med meg tinga jeg trengte til de to korta istedenfor full bil..... sukk da kanskje jeg hadde unngått å bære på meg kink i ryggen:-)
- Vel moro hadde vi d uansett, og det er jo d som er viktigst er d ikke?

Første kortet er med et stempel fra Stamp Oasis, fargelagt med promarker - arket er fra Prima, også d fargelagt med promarker. Jeg har brukt spellbinder og Nellie Snellen dies.Tekststempelet inni er fra Norh Star og laget av stempelet er et jeg fikk til jul av Line - og d er jeg veldig glad i:-)
Her er resultatet:



Det andre prosjektet er en melkehjerte eske som er dekorert. Mønsterarket er fra Websterspages, dies er fra spellbinder og Nelliesnellen, tekststempelet er fra North Star- blomster fra prima og sjokoladen fra Freia:-)
- Takk for at du titter!!





3 kommentarer:

  1. Utrolig flott Eva Gro. Masse nydelige detaljer.

    SvarSlett
  2. Det ble i alle fall lekkert det du rakk å lage. Det er ikke lett å pakke til scrappetreff, man tror jo at man trenger alt. :-D

    SvarSlett
  3. Det du lager er så lekkert.
    Jeg er så fasinert av fargebruken din. Du er en mester på knalle farger (i motsetning til meg).
    Tusen takk for en super hyggelig helg vennen. Kosa meg fra morgen til kveld.
    Også du... tusen millioner takk for mailer ;)

    Klem Grethe

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.