søndag 2. mai 2010

Konfirmasjonskort igjen.....







Det blir endel nokså like konfirmasjonskort nå..... greit for å få ting ferdige, jeg skal i gang med endel bursdagskort og veit jeg, så måtte lage noen nesten like:-)

Jeg har brukt papir fra Majadesign og Prima Marketing . Jeg har brukt Martha Stewart punch ( sommerfugl) og spellbinders label Kantene er distresset med Tim Holtz Distress ink frayed burlap, og blomster og sommerfugler er sprayet med glimmermist

/This card is in the same serie as the previous card. I have used paper from Majadesign og Prima Marketing I have used Martha Stewart punch ( butterfly) and spellbinders label. The edges are distressed with Tim Holtz Distress ink frayed burlap, and of course I have used glimmermist on the butterflies and flowers.

3 kommentarer:

  1. Just too gorgeous for words! Hugs Juls

    SvarSlett
  2. Woaw!! Har du spist tryllepiller eller? Her kommer det jo helt magisk vakre kort for tiden :) Blir helt målløs jeg, og skikkelig misunnelig på konfirmantene!!

    Go`klem fra Nina.

    SvarSlett
  3. WoW... Kjempe nydelige kort.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.