onsdag 3. februar 2010

Min utdeling av Kaos

Kaos awardene mine gir jeg til noen som betyr mye for meg, og som jeg til stadighet blir inspirert av. Jeg trives utrolig godt sammen med dem alle 3.


Den første KAOS awarden min går til Gro. Hun er så utrolig flink å bruke "glade" farger, og får virkelig fram uttrykket i bildene hun bruker. Hun er en humørspreder og er dønn ærlig.
Den andre awarden min går til Liv Solveig (Livert)Jeg elsker måten hun lager LO`er på, og ikke minst bruken av blomster, og herlige farger.Kortene hennes med stempeltrykk er utrolig professionelt malt, og utrolig flotte. Hun er kjempesosial, blid og er med på alt som er moro:-)

Sist men ikke minst, den tredje går til Line. Line har jeg fulgt omtrent fra starten hennes, og for en utvikling hun har hatt. Nå lager hun di skjønneste LO`ene, og de vakreste bokser, hun er jo så heldig å ha 2 døtre så det går mye i rosa, og jeg er skikkelig misunnelig på det. I tillegg er vi ganske like på mange områder, så hun er blitt reserve søstra mi:-)Line er morgenfugl, blid og en herlig smittende latter.

7 kommentarer:

  1. Så fine de var alle sammen!
    Men likte min best, for jeg digger de fargene som du vet. :))

    SvarSlett
  2. Hi hi:-) Ja jeg vet, helt spesielt laget til deg....... prøvde egentlig å få plass til en stjerne og, men den passa ikke inn:-(

    SvarSlett
  3. Så flotte de ble.
    Heldig er de som har fått disse.
    Takk for en utrolig koselig helg, og tusen tusen takk for den herlige skilpaddekoppen jeg fikk. Snill du :)
    Klemmer fra Grethe

    SvarSlett
  4. Bare hyggelig det vettu.-) Kjempehyggelig å være på treff med deg, håper vi sees snart igjen.

    SvarSlett
  5. Jeg vet at de her er enda flottere i virkeligheten, for jeg var så heldig å få se de ble til :) De er bare RÅLEKRE ♥♥♥

    SvarSlett
  6. Endelig på nett igjen:-)
    TUUUUUSEN; TUSEN TAKK DU GODE SØSTRA MI:-)
    Innmari glaidæ.

    Stor klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.